Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4385 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 12 Grudzień 2019, 21:01
2.1 TD to bajka, mam w XMie.
No ta Księżna wydaje się być w porządku. Może zechciałbyś ją zobaczyć ? Jak stan podwozia, przewody, rdza ? Mam nowe kompletne sprzęgło do tego silnika to może bym to łyknął ? Najważniejsze to żeby nie było druciarstwa i zaawansowanej korozji.
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4385 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 12 Grudzień 2019, 21:16
To wiem, odniosłem się do poprzedniego posta. Maska do malowania w tej Księżnej, ciekawe czy z reszty elementów też lakier zszedł, no bo całą malować to też nie bardzo będzie sens.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4282 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 9 Styczeń 2020, 12:10
Rafal_93, Z przejściówkami tak już chyba jest..U mnie dwa miesiące później produkcja auta i inny osprzęt silnika w xsarze,dlatego muszę uważać przy zakupie części
sasun71, 2001 to ostatni rok produkcji xantii. Więc nie ma tu mowy o przejściówce, albo dzwon, albo źle wpisany rok produkcji. Zdjęcie środka wyczerpało by temat.
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum