witam mam problem ze stukaniem w zawieszeniu w Citroen c4 hatchback 1.6hdi 90km - po wizycie kontrolnej na stacji diagnostycznej stwierdzili ze wszystko jest w porzadku mozna powiedziec ze igła tj.końowki drążków stabilizatory amortyzatory itp ,natomiast w rzeczywistości po drodze nienajlepszej słychac stuki w zawieszeniu czy to mogą być drążki kierownicze luz na jabłku??? po podnoszeniu auta w góre jak ruszam kołami na boki słychac i czuc mały luz!!! miał ktos podobny problem jesli tak to jaki jest tam dostęp wymienic je??i jak sie za to zabrac???
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4283 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 25 Grudzień 2012, 14:01
U mnie też co opisałeś było ok w xsarze..wyrobione a raczej zerwane miałem poduszki mocowania amortyzatora zaś łożyska w nich były jeszcze w miarę..wymieniłem komplet i koniec ze stukami
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 25 Grudzień 2012, 22:07
proponuje ci zachaczyc o inny warsztat. nie jakis duzy, z pieknym kafelkami na podlodze. jak nic nie znajda na szarpakach, to popros o sprawdzenie wedlug starej metody: na lyzke od opon. jezeli bedzie to porzadny mechanik, to nie ma prawa przepusic zadnej tuleji
tak jeszcze jedno: nie umialem sobie poradzic przez kilka miesiecy ze stukaniem z przodu na kocich lbach (kostka brukowa). kazano mi nawet wymieniac amortyzatory ze sprezynami bo za miekkie auto bylo (mam xantie...) okazalo sie, ze brakowalo jednej, malej blaszki- sprezynki w zacisku i to on tak stukal.
jak do tego doszedlem? przejechalem sie na hamulcu w miejscu gdzie na pewno beda stuki wystepowac i nastapila bloga cisza.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 26 Grudzień 2012, 13:13
U brata w xsarze były stuki z przodu, pojechaliśmy na stacje diagnostyczną i nic - wszystko sprawne, a stuki słychać dalej przy jeździe na nierównościach.
Po dłuższych oględzinach okazało się, że winna była kolumna McPersona, która się odkręciła i stukała.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 2 Styczeń 2013, 11:57
no to fajny warsztat, a wlasciwie diagnosta, ktory nie widzi luzow na drazku kierowniczym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum