Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: ON
Wersja:: automat
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 156 Skąd: SZ. G.
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:05 WYCIEKAJĄCY PŁYN LHM
WITAM! I ZNÓW MAM PROBLEM MIANOWICIE WRACAJĄC DO DOMU PAWŁOWI ZAPALIŁA SIĘ KONTROLKA STOP KIEDY ZATRZYMAŁ SAMOCHÓD OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST ZA MAŁO PŁYNU LHM. DOLAŁ GO. NIESTETY PO KOLKU SEKUNDACH PŁYNU ZNÓW BARDZO DUŻO UBYŁO. MAMY PYTANKO CZY ZNAJDĘ GDZIEŚ U NAS NA FORUM JAKIŚ SCHEMAT TAK ABY ZNALEŹĆ ODPOWIEDNI PRZEWÓD KTÓRY TRZEBA PILNIE WYMIENIĆ.
Uwaga moderatora: Proszę nie pisać dużymi literami!!! Nie idzie tego normalnie czytać! Przeczytaj jeszcze raz uważnie regulamin forum!
_________________ Pozdrawiam Aneta.S
Ostatnio zmieniony przez robson 9 Maj 2010, 12:35, w całości zmieniany 1 raz
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 6 Maj 2010, 23:15
Te wyciekającą zieloną "krew" można bardzo szybko zlokalizować-naprawde jest to prosta czyność i do tego nie potrzebny bedzie żaden schemat .Po lokalizacji w razie problemu, chętnie się wykażemy swoją wiedzą
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: ON
Wersja:: automat
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 156 Skąd: SZ. G.
Wysłany: 17 Maj 2010, 18:46
chciałam na pierwszym miejscu podziękować Robsonowi za pomoc w naprawieniu usterki wiem że jest takie coś że można zaznaczyć ,, pomógł ,, więc w tym temacie najbardziej pomógł mi Robson i Bastek chwała im za to i teraz znów mogę śmigać.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 30 Maj 2010, 20:51
Dla potomnych:
Okazało się, że przetarł się najkrótszy przewód jaki istnieje w XMach. Łączy on blok ABSu z trójnikiem, zaraz obok. Ma on długość ok 30cm, więc nie było dużo pracy aby to wymienić. Przyczyna - prozaiczna - źle przykręcony przewód od chłodnicy oleju. 2 lata ocierał się jeden o drugi aby w końcu się przetrzeć. Niestety to była wina mechaników od skrzyń biegów...
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum