grzegorz-xm
Mój samochód: xm
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: diesel
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 3 Marzec 2010, 18:23 chcialbym kupic xm ale sie boje:)
witam jestem tu nowy i tak naprawde sie nie boje ale chce sie dowiedziec jak najwiecej. Rozwazam zakup xmII diesel. nie chce sie poprostu dowiedziec o czyms za pozno.
-xmII nie powinien opadac prawda? a jak powinien to ile czasu moze mu to zajac?
-o co chodzi z tymi mocowaniami gornymi silownikow/amortyzatorow czytalem ze strasznie drogie jak zdiagnozowc uszkodzenie?
- silnik 2,5 td naczytalem sie ze szmelc sa moze jakies objawy uszkodzenia glowicy poza
standardowymi jak w kazdym innym samochodzie? i czy w razie 2,1td skrzynia w nich
jest rowniez tak dluga (przelozenia, podoba mi sie ze 2,5td ponoc ma dlugie przelozenia)
czytam caly czas w miare mozliwosci i czasu jak ktos ma jakiegos linka z opisami ktore moga mi sie przydac poprosze.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 3 Marzec 2010, 20:08
grzegorz-xm napisał/a:
-xmII nie powinien opadac prawda? a jak powinien to ile czasu moze mu to zajac?
Może za jakiś miesiąc dało by się zauważyć, że trochę opadł
grzegorz-xm napisał/a:
silnik 2,5 td naczytalem sie ze szmelc
Kolega naczytał się chyba na forum VW o tym?! Jak kupiłem pierwszego z takim silnikiem to drugi też taki musiał mieć! Teraz mam dwa i nie narzekam. Z kilkunasty egzemplarzy w naszym klubie to tylko jeden narzeka ale to tylko z winy poprzednich właścicieli chyba
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
grzegorz-xm
Mój samochód: xm
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: diesel
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 3 Marzec 2010, 20:45
w sumie to myslalem o audi ale pomyslalem ze jak teraz nie kupie xm to juz pewnie nigdy nie kupie a zawsze mi sie podobal ten samochod. audi juz kiedys mialem i najbardziej mnie ciagnie ten naped na 4 kola w xm zdaje sie nie ma takiego czegos. dzwonilem dzis za jednym xm wlasciciel mowil ze po kilku dniach opada czyli bedzie cos nie tak? a moje pytanie o gorne mocowania amorkow/silownikow? o silniku czytalem na tym forum wlasnie ktos mial problem z glowica w niedlugim czasie po regeneracji i do tego potwierdzany przez wszystkich problem z dosyc wysoka temp pracy, ale i tak pewnie kupie 2,5 i przypilnuje poprostu
Mój samochód: citroen bx
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1987 Pomógł: 31 razy Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 780 Skąd: zabkowice slaskie
Wysłany: 3 Marzec 2010, 21:16
dawno temu mialem audi quattro i nigdy wiecej tego paliwozlopa nie kupie a pozatym mity o niezawodnosci aut niemieckich sa tak przesadzone ze czasem przykro sluchac . citroen jest autem dla wybrancow dajacym niezapomniane wrazenia z jazdy a dzieki hydr zawieszeniu w zimie radzi sobie nie gorzej od takiego quattro ktore szoruje brzuszkiemrzeba cos podlubac to kolega wybaczy ale nie ma po ziemi. xm jest piekny komfortowy ,a ze czasem trzeba cos podlobac ... no coz jak sie dba tak sie ma, mozna nabyc auto w idealnym stanie i w rok doprowadzic do ruiny a mozna kupic gorsze zrobic i jezdzic dlugie lata czerpiac przyjemnosc z jazdy, no i wtedy niech jakis burak w audi powie ze jego woz wytrzymuje na naszych drogach i amorkow 2 razy w roku nie zmienia hehehe.moj bx jest z 87 roku i nigdy nie zamienie go na zadne inne osobowe trychlo rodem zza odry.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 3 Marzec 2010, 21:22
Jak za 1000eur to się bym nie zastanawiał. Oczywiście, jeżeli auto ogólnie jest na chodzie i w dobrym stanie. Ja ponad rok temu dałem tyle za uszkodzone i się bardzo cieszyłem! Tempomat i ta wersja to fajna sprawa.
Głowicą bym się nie martwił bo to psują tytlko katy co pod maskę nie zajrzą ile płynu jeszcze mają. Poza tym nigdy bym nie naprawiał tej głowicy bo to pieniądze wyrzucone w błoto! Po przegrzaniu już tej głowicy jest duża krzywizna płaszczyzny a co dopiero po spawaniu! Tym bardziej, że można kupić nówkę za 1600zł!
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
grzegorz-xm
Mój samochód: xm
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: diesel
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 3 Marzec 2010, 21:35
nie ja sie nie boje pogrzebac przy samochodzie nawet pol tej zimy spedzilem w garazu jezeli padnie mi glowica zdecydowalbym sie pewnie na nowa mocniejsza o ktorej tez gdzies tu czytalem. musze tylko wiedziec jak najwiecej przed zakupem zebym po zakupie zadawal juz jak najmniej pytan ja mitow nie slucham i wiem dobrze ze kazda marka potrafi wypuscic bubla. czym sie wyroznia wersja pallas? no i powiedzcie o tych mocowaniach.
Mój samochód: Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: dizel TD
Wersja:: hatchback bez HA
Rok prod.:: 1999 Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 396 Skąd: Opole
Wysłany: 3 Marzec 2010, 22:22
grzegorz-xm, nie bój żaby masz świetny punkt cześći w Radomiu w postaci szrotu koleś ma na składzie 5 xm mkI i 3 mK II j wyrywam od niego części jak coś potrzeba pilnego
grzegorz-xm
Mój samochód: xm
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: diesel
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 3 Marzec 2010, 23:13
a gdzie to jest? slyszalem tez ze w radomiu jest dobry mechanik od cytrynek?
Mój samochód: Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: dizel TD
Wersja:: hatchback bez HA
Rok prod.:: 1999 Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 396 Skąd: Opole
Wysłany: 3 Marzec 2010, 23:19
znam adres szrotu mogę ci podać a mechanik hmmm ja niewidem poszukaj na ogólnopolskim klubie cytrynki
grzegorz-xm
Mój samochód: xm
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: diesel
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 3 Marzec 2010, 23:21
ktos widzial ten woz cos slyszal o nim?
http://auto-kaweczyn.gratka.pl/ogl/10789867.html
cena wydaje sie niezla ale to chyba szrot bedzie tylna klapa wydaje mi sie zle spasowana jakis smieszny pokrowiec na kierownicy.
[ Dodano: 2010-03-03, 23:25 ]
wodnikczek napisz ten adres nie kupilem ale bede juz wiedzial gdzie gratow szukac
wuwuzela [Usunięty]
Wysłany: 3 Marzec 2010, 23:27
Ogólnie sprawia dobre wrażenie tyle że brak skóry w środku i faktycznie klapa coś wydaje się nie halo ale jak za te pieniądze to nie jest zły o ile nie zależy ci na wyposażeniu
Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 378 Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 4 Marzec 2010, 00:37
Jeżeli martwią cię poduchy siłowników to zawsze możesz w nich pogrzebać śrubokrętem Jak się zacznie sypać znaczy do wymiany. Zależy jak kto dbał. Mojej Xantii stuknęło właśnie 15 lat, a poduchy są w stanie wzorcowym. Jak podniesiesz auto na górny serwis i zajrzysz w nadkole, zobaczysz gumową osłonę tłoka siłownika. Jak na górnym serwisie się trzyma błotnika to dobry znak , a jak osłona opadnie, no to trzeba się zastanowić... Ale zawsze jest to dobry punkt do negocjacji ceny Jeżeli auto ma już skorodowane mocowania siłowników, to zauważysz po oponach - mogą być zeżarte od ZEWNĄTRZ.
grzegorz-xm
Mój samochód: xm
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: diesel
Wersja:: nie wiem
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 4 Marzec 2010, 08:19
ok dzieki sprawa poduch jest omowiona juz wiem jak sprawdzic i dzieki rozmowie na shoutbox wiem tez czym grozi i ile kosztuje. z rzeczy wazniejszych pozostaje jeszcze test zawieszenia przy zakupie jak to sprawdzic? wiem ze samochod powinien byc miekki komfortowy ze powinien w mire szybko i bez szarpniec podnosic sie i opuszczac i co jeszcze?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum