Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
szybkość podnoszenia
Autor Wiadomość
Bogdan1217

Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: turbodiesel
Wersja:: limuzyna bez HA
Rok prod.:: 1997
SKYPE - login: bogdan2823
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: lubin
Wysłany: 17 Luty 2010, 18:29   szybkość podnoszenia

Jak długo powinien się podnosić z dolnego serwisu do jazdy .
Sens opuszczania na dłuższy postój np ; na noc .

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 17 Luty 2010, 20:22   

Jeżeli po nocy na dolnym serwisie podnosi się ok. 30-40 sekund, to nie ma powodu do niepokoju. BTW, co do sensu zostawiania auta na glebie na noc... raczej nie ma to sensu. Na dół powinno się opuszczać auto przy naprawdę długim postoju ( np. 2 tygodnie ), i wtedy dodatkowo skręcić koła w prawo

 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 17 Luty 2010, 23:03   

rammstein napisał/a:

napewno tyle żeby się podniósł do jazdy bynajmniej mój tak ma :-D

To ile twojemu XMowi to zajmuje czasu???

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 17 Luty 2010, 23:07   

a coż to jest wieczność, mgnienie oka....

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 17 Luty 2010, 23:08   

Oj tam jak masz wszystko czyste i sprawne to szybciutko się podnosi a jak się zapierdzieli syfem jak u mnie to czekasz czekasz i czekasz :D hehe

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 17 Luty 2010, 23:13   

No tak wiem jak u mnie było jak był świerzo po robocie to jak przesunolem położenie wajchą to nawet nie zdąrzyłem się wychylic spowrotem przez okno a on juz sie podniusł a teraz to różaniec w dłoń i jedziesz jak skończysz to on tez :D ale co kładł się będe na śnieg???

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 18 Luty 2010, 19:28   

Sądzę, że MKII podnosi się dwa razy dłużej od MKI bo ma na zawieszeniu tylko 2 tłoczki w pompie do tego celu. Za to ma układ anty-opadowy i nie opada :D

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Bogdan1217

Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: turbodiesel
Wersja:: limuzyna bez HA
Rok prod.:: 1997
SKYPE - login: bogdan2823
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: lubin
Wysłany: 19 Luty 2010, 14:32   

Miałem wcześniej mk1 i podobnie się podnosił około minuty ,ale tamten był kupiony w Ściegnach k.Karpacza i miał grubsze rurki jak przy ha a miał tylko 5 kul a rurki często pękały, i do dziś nie kumam co to był za wynalazek ? Przełącznika sport/auto też nie było .

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19 Luty 2010, 18:59   

Pewnie ktoś nieźle sobie to przekombinował :D

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 22 Luty 2010, 12:21   

@robsonie
nikt nie kobinował :-) były na początku wersje bez HA

 
 
Bogdan1217

Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: turbodiesel
Wersja:: limuzyna bez HA
Rok prod.:: 1997
SKYPE - login: bogdan2823
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: lubin
Wysłany: 22 Luty 2010, 12:41   

Tak były wersje bez HA ,ale tamtem miał grubsze rurki te przy sferach a w konżektorze jakiś elektrozawór .

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA