Mój samochód: citroen C5 MK II
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 7 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Luty 2010, 17:39 sfery w xm-ie
witam wszystkich.Czy ktoś wie jakie parametry(ciśnienie) maja sfery w xmie 2.5 td kombi ha(tylko nie wiem czy z aktiw ) tzn przód, tył i te pośrodku bardzo będę wdzięczny za pomoc. podrawiam
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 2 Luty 2010, 10:46
Zaraz koledze podpowiem bo gdzieś mam wszystkie rodzaje do każdego modelu XMa i nie tylko.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen C5 MK II
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 7 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2 Luty 2010, 15:04
dziekuje bardzo za pomoc.
myslałem ze mam zle sfery dobrane ale teraz widze ze jest ok
autko jest twarde wiec teraz czas na sprawdzenie srodkowych sfer.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 3 Luty 2010, 11:18
Najpierw sprawdź sfery. Jak będą ok to podpowiemy Inaczej nici ze sprawdzania, jeżeli sfery od HA są padnięte.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 29 Marzec 2010, 06:58
Odpal auto i na odpalonym sprawdź, naciskając nadwozie, jakie jest miękkie. PO tym zabiegu zgaś silnik i koniecznie zamknij wszystkie drzwi. Teraz po upływie 30sek sprawdź ponownie, jak zachowuje się tył i przód auta. Powinno być ono w tym momencie zdecydowanie twardsze. Otwórz drzwi i ponownie sprawdź - znowu powinno być miękkie.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: diesel
Wersja:: exclusiv
Rok prod.:: 1996
SKYPE - login: dziadek755
Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 22:15
Dzisiaj sprawdziłem sfery przód prawa 45 atm lewa dobita 55 atm tył powiedziano mi że jest ok (nie widziałem ile ma) środkowa tył HAbyła kaput założona sprawna używka (nie widziałem ile ma). Przód od HA stwierdzono że dobra bez wyciągania (buja się ładnie) tak samo stwierdzono przednią od konżektora (żadko się załącza).
Po tej operacji prawy przód troszkę siadł (może przez niższe ciśnienie?)
Wyczyszczony tylny korektor wysokości (był totalnie zapieczony)
Niestety niewiele to dało auto dalej jest twarde i tupie jak szalone na dziurach.
Autko robione w auto serwisie Lekszycki w Ścięgnach (bardzo w porządku gośc)
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 18:25
Weź pod uwagę, że komputer na dziurach utwardza auto Niestety nie przewidzieli konstruktorzy dziur w drodze, tylko nierówności. Jak auto przeszło test, który opisałem w poprzednim poście?!
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: diesel
Wersja:: exclusiv
Rok prod.:: 1996
SKYPE - login: dziadek755
Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 22:21
robson napisał/a:
Weź pod uwagę, że komputer na dziurach utwardza auto Niestety nie przewidzieli konstruktorzy dziur w drodze, tylko nierówności. Jak auto przeszło test, który opisałem w poprzednim poście?!
Według testu kicha ogólnie problem z tyłem jest cały czas twardy w poruwnaniu z przodem kolego mówi że trzeba go obniżyc bo jest 2 cm za wysoko i dlatego może byc twardy tył.
Czasami jest miękko a czasami twardo jak zahamuje i trzymam hamulec to słyszę trzeszczenie z tyłu jak puszcze to tył osiada do poziomu.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 22:58
jeżeli jest ustawiony wyżej niż powinien to będzie twardszy, pytanie o ile jest tył twardszy od przodu, i czy jest różnica pomiędzy zgaszonym z zamkniętymi drzwiami, a odpalonym??
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: diesel
Wersja:: exclusiv
Rok prod.:: 1996
SKYPE - login: dziadek755
Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 23:16
Przód buja się pod naciskiem ciężaru mego (70kg) tył ledwo się ugina i z oporem wraca
Czy drzwi otwarte czy zamknięte zgaszony czy zapalony zawsze to samo.
Nie wiem może układy VN05N przelutowac w kompie i cewki pomierzyc?
Autko wstaje z dołu do jazdy w ok. 40sek równomiernie (przód i tył), opada szybko.
Po postoju nocnym też opada ale mam dwa wycieki jeden duuży.
Diody miałem zamontowac ale w tym 2.5 td to niewiem którędy kabel do kabiny poprowadzic niema gdzie ręki wepchnąc pod maską.
Kostki przeczyściłem chyba wszystkie możliwe w środku i pod autem (oprucz tylnej od cewki i tej głównej pod nogami pasażera w podwoziu)
Na dodatek wspomaganie czsami szwankowac zaczyna jak kręce powoli to jest ok ale jak szarpne to kamień nie daradę skręcic energicznie kierą
Auto mam trochę ponad tydzień a narazie same problemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum