Cześć koledzy. Czy mógłby mi ktoś pomóc, a mianowicie zdemontowałem deskę rozdzielczą żeby wyjąć panel od nagrzewania wymieniłem przy okazji żaróweczki w liczniku. Po złożeniu wszystkiego wystąpił taki problem, przy przekręceniu kluczyka wskaźnik temp silnika staje [dęba] a gdy włączam długie światła to powraca do normalnego poziomu. Wiem że na odległość to Kaszpirowski leczył, ale może ktoś doświadczył takiej anomalii.
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PG+LPG
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 320 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 16:25
U mnie zaczęły wskaźniki od temperatury wariować, jak te blaszki miedziane trochę odginałem, żeby wyciągnąć ten cały element ze wskaźnikami (teraz wiem, że to był błąd). U ciebie wszystkie są całe? Może uszkodziłeś tą czarną pokrywkę z tym całym ustrojstwem jeśli wymieniałeś żarówki przy tych wskaźnikach. Mało pomocna rada, ale zawsze coś .
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 23:31
Ja to też przerabiałem. Wskaźnik od paliwa pokazywał bzdury. Pomógł demontaż tej części nad płytką i wskaźnikami. Pewnie coś nie stykało i dlatego wariował. Niestety aby się o tym przekonać, musisz zdemontować ponownie kokpit
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
kokpit mam rozebrany od tygodnia, luty sprawdzałem są ok., blaszek z tyłu nie ruszałem, tylko jedna sprawa mnie dziwi, jak pisałem wcześniej po włączeniu świateł długich ten wskaźnik opada. Co ma jedno wspólne z drugim? może jakiś wspólny przekaźnik? Na schematach elekt. się nie znam może odczytalibyście gdzie to może się zwierać i sobie "przeszkadzać"
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 00:07
CITROEN XM, Nie rozczepiałeś tej dodatkowej płytki nad zegarami?
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nie bardzo wiem o która płytkę chodzi, może na zdjęciu mi wskażesz? ..... no i chciałem dodać zdjęcie i nie wiem jak, dobra jest Czy to chodzi o tą płytkę z czarną obudową którą się przykręca z tyłu.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 3 Lipiec 2011, 19:44
CITROEN XM napisał/a:
Czy to chodzi o tą płytkę z czarną obudową którą się przykręca z tyłu.
Tak właśnie. Miałem podobny problem z nią.
P.S.
Jak chcesz dodać fotkę to kliknij na "ODPOWIEDZ" Wtedy otworzy się pełne okno z możliwością dodawania linków. Inaczej jest tylko tzw. szybka odpowiedź
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
No i w końcu odnalazłem problem, a najgorsze że to moja wina. Płytka o której pisał Robson okazała się ok. problem tkwił w kabelkach przyciętych jak przykręcałem pulpit zwierały się z blaszką no i pokazywało jak wyżej opisywałem. Dzięki za odzew.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum