Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 00:05
Cieplik napisał/a:
Niewiarygodne, ale to na prawdę zrobiło się SAMO, na skutek kilku prób uruchomienia silnika z zapowietrzoną pompą
Tak się stało bo poprzedni mechanik niepoprawnie naciągnął paski. Wniosek z tego - nic SAMO się nie dzieje.... Zawsze jakiś kowal, samozwańczo nazywający się mechanikiem, włoży swe ręce i później są takie skutki
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Cieplik
Mój samochód: Citroen C5 Tourer
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 14:44
robson napisał/a:
Cieplik napisał/a:
Niewiarygodne, ale to na prawdę zrobiło się SAMO, na skutek kilku prób uruchomienia silnika z zapowietrzoną pompą
Tak się stało bo poprzedni mechanik niepoprawnie naciągnął paski. Wniosek z tego - nic SAMO się nie dzieje.... Zawsze jakiś kowal, samozwańczo nazywający się mechanikiem, włoży swe ręce i później są takie skutki
Albo takie dobre materiały sprzedają w sklepach typu "Auto_wojciech"; wg mnie to nie śruby się poluzowały (z trudem je odkręciliśmy) tylko wydłużyły się paski.
Z drugiej strony to przestroga, by żywotności nie oryginalnych rozrządów nie "przeciągać" ponad 60 ktm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum