Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc przy projekcie
Autor Wiadomość
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 6 Grudzień 2009, 21:58   

a tazk na marginesie to kolega mógł by wrzucić fotki do prywatnej galerii :)

[ Dodano: 2009-12-06, 22:00 ]
nie no spoko tylko staram się ukazac ta drugą strone medalu że nie tylko moc ale i wł jezdne i bezpieczeństwo bo nie sztuka mieć 500KM i nic po za tym :)

 
 
matesik

Mój samochód: Citroen C3 1.4i SX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: PB95/98
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Kościan
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 22:00   

tylko jak odbiore od lakiernika ;p bo kolorowy samochodzik wstyd wrzucac xD

wiem ;p ale tez majac 150KM trzeba je od razu uzywac

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 6 Grudzień 2009, 22:01   

dlaczego wstyd??? właśnie to frajda jak jest cały przebieg metamorfozy pokazany aby uświadomić co był a jak jest :D

 
 
matesik

Mój samochód: Citroen C3 1.4i SX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: PB95/98
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Kościan
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 22:03   

no to moze jutro cos sie znajdzie ;p akurat mam zaplanowana wizyte xD

 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 8 Grudzień 2009, 12:41   

Na pewno musisz przerobić oprócz silnika zawieszenie i układ hamulcowy, bo inaczej po co ci ta cała moc jeżeli nie będziesz mógł z niej korzystać. Zastanów się czy nie lepiej jest przerobić silnika, aby był bardziej elastyczny, zwiększyć mu troszkę moment obrotowy i jego charakterystykę. Znajomy z silnika 1.4 - montowanego w AX wyciągnął ponad 140 KM (w standardzie 98KM), bez montażu turbo. Do tego całkowicie zmieniel i obniżył zawieszenie, zmienił hamulce, itd. Włożył w to worek pieniędzy - efekt: do setki poniżej 8 sek, przy dobrej nawierzchni.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
matesik

Mój samochód: Citroen C3 1.4i SX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: PB95/98
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Kościan
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 18:12   

prace nad zawieszeniem zakonczone ;p sprezyny wymienilem na Koni sport... z czystego powodu iz samochod nurkuje przy hamowaniu i istniala mozliwosc zarycia :) teraz jest ladnie... nizej o 7mm i znacznie twardziej... :) niedlugo zamieszcze foty... jesli chodzi o turbinke to za duzo zabawy... zwlaszcza z elektronika... dlatego najlepiej wymienic rozrzad na sportowy jak tez przeszlifowac glowice :) oraz stozek i raczej wymiana czujnika oleju bedzie wchodzila w gre ;p (ponoc fabryczne czujniki oleju tj we fordzie i fiacie nie wytrzymuja stozka ... a na temat cytrynki niewiele wiem :( )

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 18:14   

A co to ten stożek?!

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
matesik

Mój samochód: Citroen C3 1.4i SX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: PB95/98
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Kościan
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 18:21   

filtr powietrza xD stozkowy ;p mam juz upatrzony ;p HP InjectionKit ;p

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 18:23   

Tak też myślałem ale nie kumałem co ma filtr powietrza do czujnika oleju. To bez sensu.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
matesik

Mój samochód: Citroen C3 1.4i SX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: PB95/98
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Kościan
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 18:27   

a to ze np na pieknym fordziku ka po wstawieniu stozka zwiekszylo sie nie co cisnienie oleju (jeden pies dlaczego to tak jest) ale naprawa bylo zdemontowanie stozka i wrocenie do fabrycznego filtra powietrza :) do dzis moi amatorscy mechanicy nie potrafia okreslic co ma jedno do drugiego ;p ale raczej chodzi o umiejscowienie owego czujnika :) w roznych markach jest gdzie indziej... przynajmniej tak mi wytlumaczono uszkodzenia czujnika cisnienia oleju :) w punto 1.4 dokladnie tak samo :)

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 19:32   

Jakoś to mi wygląda na scence fiction.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 21:00   

No jak? To logiczne. Prawie w każdym aucie jak założysz stożek należy odprężyć dół silnika odpowiednio wyliczoną strumienicą, inaczej będą takie objawy. A tak BTW to nie lepiej sprzedać to co masz i jakiegoś VTS-a zakupić? skoro i tak chcesz wywalić trochę kasy?

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 14 Grudzień 2009, 21:25   

Dokładie też jestem tego zdania że lepiej coś mocniejszego kupić :D Zawsze to mniej roboty bo fabryka się postarała :D

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 21:30   

No przecież. Taka przeróbka, jeśli ma dać pożądany efekt, a więc ok. 120-130KM i przesunięcie maks momentu obrotowego nieco w dół, będzie kosztować niemało. A w VTS-ie masz na dzień dobry ok. 140KM i duże możliwości rozbudowy, no i wtedy można się bawić jak nie wystarcza to co mamy :-D

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 15 Grudzień 2009, 06:44   

Nicpoń napisał/a:
No jak? To logiczne.

Co jest logiczne?! To że sprężanie idzie do ukłADU SMAROWANIA CZY CO?!

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA