Mój samochód: Citroen C3
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: chyba diesel
Wersja:: nie kombi
Rok prod.:: 2003
SKYPE - login: zygula111
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 16 Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Sierpień 2009, 08:04 Skaczące obroty
Witam w moim pugu 605 2.5td skaczą obroty na wolnych . Przy ruszaniu szarpie i przy wejściu na obroty b a r d z o powoli z nich schodzi ,co to może być ?
[ Dodano: 2009-08-31, 08:13 ]
Witam wszystkich WIELKICH ZNAWCÓW tematu ,czekam już parę dni i N I C . Mam pytanko czy aby dobrze trafiłem może to forum dla dzieci ? pozdrawiam
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 8 Październik 2009, 17:44
Widzę, że temat zamarł ale rozmawiałem na ten temat na spotkaniu pod Legnicą z baksowatym bo słyszałem, że on się tym zajmuje. Nie wiem czy już rozwiązana jest ta sprawa. Trzeba zacząć od najprostszego - zamienić kompy w autkach i sprawdzić czy będzie to samo aby wykluczyć to na wstępie. Po tym mamy czujniki i trzeba sprawdzić i porównać oporności rezystora na lince gazu, czujników temperatury itd.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
lkoziolek
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: Diesel
Wersja:: II
Rok prod.:: 1994 Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 170 Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Październik 2009, 07:43
Witam, wydaje mi się, że na podobny, albo ten sam temat już się wypowiadałem, no ale nie zaszkodzi napisać parę słów. Spróbuj odpiąć nastawnik kąta wyprzedzenia (i zdaje się że też dawki) w pompie wtryskowej (rozepnij wtyczkę kabla wychodzącego z dolnej części pompy wtryskowej - w Xm'ie wtyczka ulokowana jest między pompą a silnikiem) i zobacz czy coś się zmieniło.
Jest to dosyć częsta usterka w tych pompach, że zanieczyszczenia w paliwie zbierają się wewnątrz pompy i z czasem zakłócają pracę tego nastawnika - w moim przypadku na wolnych obrotach było wszystko ok natomiast podczas przyspieszania szarpało silnikiem i w ogóle nie było mocy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum