Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 10:12
Na to wygląda...
A chociaż Vervę tankujesz?
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4280 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 18:01
Cichy Eska-co do paliwa to mnie to nie jest dziwne bo tankuję na miejscu tylko na orlenie a będąć w trasie tylko ta stacją i ewentualnie Schell...ponieważ doświadczenia z innych stacji na innych autach to na 100% powodem awarii było kiepskie lub chrzczone paliwo...z jednej stacji wyleczyłem sąsiada kiedy podczas kłopotu uruchomiania silnika motoru zapytałem gdze tankował? jak sie dowiedziałem gdzie to tylko skwitowałem spuśc paliwo..nie wierzył! po dwóch godzinach meki przy motorze się poddał..zaproponowałem mu paliwo z karnistra(orlen)..motor zapalił ,wróciła moc i przyspieszenie...auto tez tankował na tej stacji i przestał-powiedział że od czasu jak zatankował na Orlenie pali mniej i nie jest mół jak przedtem to na tyle krótkiej historii bo ja z tą stacją miałem doczynienia wcześniej 2lata z maluchem jeszcze kiedy zajechałem na stację jak bolid a ze stacji jak bym przyczepe kamieni ciągnął,nie potrafiłem osiągnąc wiecej niż 80/godz...a przed tem maluch bez problemu grzał nawet 120
Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 68 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 11:41
no i zdechlo na amen.Zapala ale dojdzie do 1500 obrotow i faluje tak miedzy 1300 a 1500.Za ktoryms tam odpaleniem jest ok ale nie ma reguly za ile padnie.Podejrzewam ten selenoid o ktorym tu tyle juz bylo.Rece opadaja....
_________________ Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 12:57
LEXIA prawdę Ci powie.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 68 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 14:18
Rozebralem wszystko, wyjalem selenoid i co... opilki metalu...po wyczyszczeniu podczas potrzasania nim , slychac , ze sie cos w srodku rusza, znaczy chyba dziala, bo jak go wziac do gory nogami, to przez te dziurke na szczycie, powietrza nie zassiesz.Po opuszczeniu do normalnej pozycji przepuszcza. Poskladalem odpalilem i dziala... przynajmniej na razie.Blad sie swieci ale moc jest na obroty wchodzi. Lexie mialem kupic ale sie wycyckalem z kasy, a teraz jeszcze nie wiadomo co mu jest, a wydatek niemaly pewnie bedzie , jesli moje zabiegi nie odniosly skutku. Nie moge sie z Tomkiem skontaktowac , bo niedziela to i chlopisko pewnie odpoczywa.
15:13
Zrobilem 38 km i jest ok,nie szarpie zbiera sie a co dalej zobaczymy.
_________________ Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 22:31
Trzymam kciuki za powodzenie akcji, ale opiłki to zły objaw, trzeba by znaleźć przyczynę skąd one.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 3 Wrzesień 2013, 17:08
Przybieram ostatnio mocno protekcjonalnego tonu ale... "a nie mowilem?" ;P
Musialo nabrac syfu na tej stacji w Koszalinie Nie chce Cie martwic, ale wypadalo by otworzyc bak, wyjac pompke z niego i porzadnie go odkurzyc (w sensie wyciagnac cale paliwo, potem do suchusienka wytrzec tak zeby wygarnac caly syf z niego).
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 68 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 7 Październik 2013, 17:38
No i dobra, wszystko wskazuje ze regulator cisnienia robil takie cuda.Wymieniony na nowy od Tomka i hula bez problemow.Jedynie lambda zostala do wymiany i chyba na tyle wzgledem anti polucje:)
_________________ Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 8 Październik 2013, 10:41
Panie i Panowie
Podsumowywujac: Antipolution Fault
Przyczyny
1. Zuzyty regulator
2. Uszkodzona pompa WC
3. Niedomagania pompki w baku, szczegolnie na wyzszych obrotach
Metody jak sprawdzic:
1. Lexia, tylko odczyty na zywo z jezdzacego samochodu.
2. Auto kreci sie do 2k i przy pedale wcisnietym w podloge silnik zaczyna "skakac", w Lexi odczyty rzedu 4-5 bar nonstop, pomimo zadanych np. 98 bar.
3. Auto albo nie odpala wcale, albo na wysokich obrotach zaczyna sie dusic i cisnienie spada nagle z zadanych np. 98 do 12-15, po czym po zdjeciu nogi z gazu wraca spowrotem do wartosci zadanej - auto czasem gasnie.
Pompe i regulator naprawiamy u specjalisty za pol ceny czesci z ASO (np. u mnie ), pompke w baku niestety trzeba wymienic na nowa, koniecznie od HPI, najczesciej Marvala - pompka w baku MUSI dawac >5 bar (zeby wogole otworzyc zaworek zwrotny/regulator NC) i musi miec odpowiednia wydajnosc (zamienniki raczej nie wchodza w gre, chyba ze na Boscha 044 - ale to pompa sportowa, wyczynowa - wiec raczej bez sensu, a juz napewno ekonomicznie nieuzasadniona).
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum