kalisio
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: exlusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 1 Skąd: slask
Wysłany: 2 Czerwiec 2013, 03:16 checkengine z Krakowa
Witam,
Chciałbym serdecznie polecić firmę checkengine z Krakowa , miałem problem z silnikiem 2.0 HPI przez tel. dobrze zdiagnozowali problem , przyjechali pod adres i uporali się w 2 godziny z problemem dodatkowo zdiagnozowali inne usterki które tydzień później potwierdził mechanik w ciągu miesiąca zrobiłem już 10 tys km bez żadnych problemow naprawdę polecam.
Witam
Tez stalem sie wlascicielem Citroena C5 z motorem 2.0hpi
Po zakupie auto jezdzilo super , Po niecalych 2 tyg. auto po odpaleniu jakos dziwnie sie zachowywalo czuc bylo jakis zapach nieprzepalanej benzyny , no a nastepnie po przekroczeniu 2 tys obrotow , zalaczal sie tryb awaryjny ,
Po przekopaniu forum zdales sobie sprawe ze moze to byc pompa paliwa badz reg, cienienia
Jako ze chcialem zminimalizowac koszty , kupilem jakas okazyjnie tania Pompe paliwa na allegro Zamontowalem (miala byc w 100% sprawna) i auto nie chodzi talej to samo ,
Tak wiec postanowilem Skontaktowac sie z kolega sm0kusem.
Od razu zauwazylem ze czlowiek zna sie na tym co robi , opisalem mu objawy i juz mialem wstepna diagnoze
Tak wiec wyslalem pompe , wrocila bardzo szybko , naprawiona(uszkodzona mebrana)zamontowalem i auto od razu pracowalo jak trzeba
znikl tryb awaryjny auto ciagnie super!!
Zaluje ze od razu nie wyslalem jej do Kolegi tomka z checkengine, zaoszczedzilbym sobie pieniedzy i nerwow
Tak wiec z cala stanowczoscia polecam Firme checkengine, i kolege Sm0kusa
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 15 Lipiec 2013, 10:46
Witam wszystkich, ktorzy mi zaufali i sa zadowoleni ze swoich jezdzacych C5 HPI (i nie tylko, chociaz osob z forum Vectry C/Signuma sie tutaj nie spodziewam).
Chcialbym Wam pokazac, czego oszczedziliscie sobie nie wykonujac prac zwiazanych z regeneracja pompy HPI w innym zakladzie:
3 sztuki membran "produkowanych" przez reklamujacy sie rowniez na tym forum i cieszacy sie nieprzychylna opinia zaklad.
Po 2 dniach "poprawnej pracy", membrany "produkowane" przez moich konkurentow wygladaja nastepujaco.
Tutaj piekne dwa "usmiechy" od ucha do ucha - pompa rzecz jasna nie ma prawa dzialac.
Juz nie wspomne o tym, ze membrany zwyczajnie ROZKLEJAJA SIE pod wplywem benzyny i odpadajace czesci robia masakre w mechanicznej czesci pompy - zarysowania na tloczkach i cylindrach uniemozliwiajace tloczenie przez te pary kinematyczne zadnej cieczy (a juz co dopiero benzyny, ktora ma niska lepkosc kinematyczna).
Pompa po takiej "regeneracji" nadaje sie do wywalenia. Wlasnie dobrze zmarnowaliscie 800zl i nie jestescie w stanie uzyskac ZADNEJ gwarancji (i czeka Was kolejny wydatek na nowa pompe), o ktorej pisze wlasciciel zakladu na tablica.pl, allegro.pl i innych portalach gdzie umiescil informacje o wykonywanej usludze.
Polecam takze szerzej temat pod ponizszym linkiem gdzie w calej szerokosci opisuje proceder wykonywany przez wyzej wymieniony zaklad.
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych Citromaniakow.
sm0kus, TS, milosnik Citroenow (szczegolnie C5 HPI!!) i bezposredniego wtrysku benzyny
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 15 Lipiec 2013, 19:40
Sm0kus, Każdy na ogół uczy się na błędach swoich lub cudzych i tu nie bardzo rozumiem, dlaczego ten uf drugi "zakład" strzela takie babole ?
Można pomylić się raz , drugi ale potem trzeba wyciągnąć jakieś wnioski.
Skoro guma tych membran nie nadaję się to po czorta je stosują ?
Robią sobie specjalnie antyreklamę?
dzien dobry.to co wyczynia pan checkengine z krakowa to coś niesamowitego...wyleczył moja cytrynke w 4 minuty dokonujac trafnej diagnozy po czym w 3 dni robocze dodam dzieli nas 500km z wysyłka odsyłka otrzymałem naprawiony regulator cisnienia pompy paliwa gdzie mistrzowie diagozy z serwisu najchetniej wymienili by mi cała pompe...panie tomku dziekuje i bedzie pan pierwsza osoba z która sie skontaktuje w razie trudniejszego problemu .pozdrawiam.dziekuje.michał
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 16 Lipiec 2013, 17:24
henryxm: To bardzo proste. Ludzie w 99,5% sie nie zala na to co wyprawia rzeczony zaklad (albo nie siedza na forum, bo ci co siedza na forum uderzaja odrazu do mnie). Po prostu szukaja rozwiazania problemu dalej i laduja kolejne pieniadze i utwierdzaja opinie publiczna ze HPI to totalny shit - no niestety poki sie nie zrozumie zasady dzialania to mozna to nazwac shitem - ja natomiast uwazam ze ten silnik jest super (dynamiczny, oszczedny, racjonalny! i tak naprawde PROSTY!). Ja tez sie nie zale, ze przychodza mi pompy od ludzi z tymi "gumkami" konkurencji (bo tego membrana nazwac nie mozna). Tez robilem te membrany. Tez nie wytrzymywaly dlugo. Zajmowaly sie tym profesjonalne zaklady robiace elementy gumowe (4 zaklady jednoczesnie, 4 rozne niezlazne formy, 4 sposoby wulkanizacji, klejenia, nawet odlewania czy proba wykonania tego z PUR) i nikomu sie nie udalo zrobic tego dobrze. Kazdy chce zeby bylo taniej (i u konkurencji faktycznie jest - hyhy). U mnie nie jest tanio - ale za to jest dobrze i z cala pewnoscia to dziala dluzej niz 500km. Sa tez mechanicy, ktorzy dzwonia i mowia ze "panie co to za mecyja ta pompe naprawic". Ja nikomu nie bronie - niech ludzie robia sami, niech mechanicy co sie ponoc znaja na tym tez robia. Ale przyzwyczailem sie juz do sytuacji ze "to zadna mecyja" a za 2-3 dni/tygodnie/miesiace dzwoni do mnie gosc(czy to mechanik czy klient) i pyta czy moze przyslac pompe. Problem w tym, ze czasami juz nie ma co przysylac (po naprawie "fachowca"). A mechanik go do warsztatu nie wpuszcza i kaze mu sie wynosic z tym autem i silnikiem (z objawami goraczkowymi i permanentnego wscieku macicy)... A ja jak widac sobie radze swietnie.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Minął miesiąc od wymiany regulatora ciśnienia paliwa, ale nie chciałem wcześniej pisać, żeby nie zapeszyć. Wolałem poczekać, by ocenić jak auto się sprawuje. Problem z moją C5 HPI zaczął się miesiąc przed wyjazdem na wakacje, a tym razem celem była Hellada, a tu szarpanie silnika, nierówna jazda, obroty latały i zdarzało się, że silnik gasł. Takim samochodem bałem się jechać. Cytryna ma już lat 11, rocznik 2002. Kiedy trafiłem na wpisy Sm0kusa na forum, wpisy o nim innych użytkowników, to nie miałem cienia wątpliwości, żeby skorzystać z jego usług. Rzeczywiście dzisiaj nie jest problemem wydać masę pieniędzy, tylko najgorsze, że nic z tego nie wynika, a już najgorzej jak "fachowcy" popsują. Wsiadłem więc w samochód, pojechałem do Sm0kusa, a wróciłem autem już bez szarpania i gaśnięcia silnika. Przejechałem prawie 5000 km, a trochę podczas wakacji pokręciłem na obrotach moje HPI.
Czasem zdarza się, że samochód zgaśnie po kilku minutach jazdy od zatankowania paliwa, ale wtedy w zasadzie jeden rozruch i chodzi bez zarzutu. Kontrolka Antipollution, która świeciła się już na długo przed wymianą regulatora, po wymianie regulatora i wykasowaniu błędów co prawda parę razy zgasła, bo samochód dostał wiele razy konkretnie po obrotach, ale i tak świeci. Pewnie to jest przyczyną, choć nie zawsze to się dzieje, lekkiego dławienia się silnika przy wciśnięciu buta w pedał gazu i wrażenia, jakby silnik zamulał, zanim dostanie mocy.
No i przejechałem już ponad 6500 km (właśnie zerknąłem na licznik) i jeżdżę po wymianie regulatora, a mijają już prawie dwa miesiące. Co prawda czasem coś tam się zdarzy w samochodzie, o czym pisałem w poście powyżej, ale jeżdżę i to w miarę żwawo, czyli silnik kręci się powyżej 2000 obrotów.
Na pewno sprawdzimy jeszcze ze Smokusem moje 11-letnie C5 gdzieś na początku września, wtedy zdam relację. Na razie bez "ciśnienia".
kroplaxer
Mój samochód: Renault Megane
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: coupe
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 1 Skąd: Kraków-Śródmieście
Kupiłem Renault Megane Coupe z silnikiem 2.0 IDE z uszkodzonym regulatorem ciśnienia paliwa.
Objawy: Na zimno samochód palił i wszystko ok, ale po rozgrzaniu zapala się "żółta sprężynka". Błąd układu paliwowego - powoduje awaryjne wyłączanie silnika i koniec jazdy. Trzeba czekać, aż silnik się wystudzi.
Szukałem info w necie i trafiłem na to forum. Z racji, że jestem z Krakowa, skontaktowałem się ze Sm0kusem.
Miła i rzetelna obsługa. Przyjechał, zdiagnozował, wymontował i odebrał regulator do regeneracji. Tak jak obiecał - po 3 dniach dostarczył, zamontował i sprawdził wszystko.
Reasumując - po usłudze jak ręką odjął, samochód działa 100% ok.
Polecam usługi Pana Tomka (SmOkus'a). Miałem problem z obrotami w swojej C5 (2.0 16V lpg) i nie mogłem sobie z tym sobie poradzić. Szybko zweryfikował diagnozę wystawioną przez, wydawało mi się, niezłego elektromechanika z Balickiej w Krakowie i zasugerował wymianę przepustnicy a nie czujnika powietrza dolotowego. "Zajęcia praktyczne" potwierdziły słuszność diagnozy Pana Tomka - po wymianie przepustnicy na nową i jej adaptacji autko śmiga aż miło.
Ważne jest również to, że z kontaktem nie ma żadnych problemów, na każde pytanie, nawet o późnej porze nocnej (do czego nie zachęcam ) uzyskiwałem szybką i rzetelną odpowiedź.
Zbychu
CytrynaWLKP
Mój samochód: Citroen
Poj. silnika (cm3): 1996
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 1 Skąd: Śrem
Wysłany: 4 Marzec 2014, 15:12
Nie napisze nic nowego i bede kolejną osobą, która pochwali Pana Tomka! Trafna, naprawde trafna w 100% diagnostyka samochodu, bardzo dobre podejscie do klienta, krótki czas realizacji, w mojej sytuacji pan Tomek poszedł mi bardzo na ręke wysyłając inny (sprawny) regulator w zamian za mój do regeneracji, który sam wykręciłem dzięki jego instrukcjom. Szczerze polecam, i dziękuje jeszcze raz!! Napewno nie raz skorzystam jeszcze z usług pana Tomka!
Mój samochód: C5 Mk I HPi
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: htb Exclusive Hungar Ring
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 13 Skąd: Warszawa/okolice
Wysłany: 6 Marzec 2014, 09:54
Witam wszystkich.
Polecam firmę Check Engine z Krakowa i Tomka "Sm0kusa" - czarodzieja sytemów HPi.
Kupiłem Citroena C5 2.0 HPi z 2003 r. Od początku miałem problem z silnikiem.
Po przekroczeniu 3000 obr. komputer wywalał "Antpollution fault/ASP-ESR not functioning" i przechodził w tryb awaryjny (max 2000 obr. czasem gasł). Po ponownym uruchomieniu jesli nie przekraczałem 3000 obr./min dało się jeździć. Z czasem, po ok. 5 miesiącach delikatnej jazdy błędy się nasiliły - pojawiały się częściej i wcześniej już przy 2000 obr./min.
Dzięki wiekiej chęci pomocy kolegi z forum (wojtis1990) zrobiłem diagnostyke lexią a wyniki wysłałem do Sm0kusa. Diagnoza była jednoznaczna - do wymiany regulator ciśnienia paliwa. Regulator zdemontowałem, wysłałem do Krakowa. Niezwłocznie (w ciągu 24 godzin) pocztą zwrotną dostałem regulator regenerowany.
Ponowna diagnostyka wykazała konieczność wymiany czynnika w pompie paliwa (HP) wysokiego ciśnienia. Spróbowałem samodzielnie wg opisów z forum bo membranki były nieuszkodzone. I tu Tomek musiał pomóc gdyż pompę źle zmontowałem - wręcz uszkodziłem przy nieumiejętnym składaniu . Dopiero jego interwencja zakończyła sprawę - otrzymałem pompę naprawioną i w pełni sprawną.
Teraz mogę cieszyć się jazdą sprawnym smochodem z nielubianym silnikiem HPi.
To braki wiedzy i złe doświadczenia są winne opinii o tym napędzie.
Jeśli jest on obsługiwany przez znajacych się na rzeczy fachowców daje wiele satysfakcji z dynamiki i ekonomiki użytkowania .
Mój samochód: C5 Mk I HPi
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: htb Exclusive Hungar Ring
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 13 Skąd: Warszawa/okolice
Wysłany: 7 Marzec 2014, 08:18
Napisałem "nielubianym" w powszechnej obiegowej opinii. Nie mojej. Już pierwszy mechanik, polecany specjalista od citroena powiedział mi zaraz po zakupie, żebym się pozbył tego samochodu, nawet gdybym miał na tym stracić, bo to same kłopoty przy naszych paliwach. Ale zawieszenie na którym się zna - poprawił . Ja uważałem inaczej, że samochód jest wart zadbania co jak widać się sprawdziło. Jeszcze raz polecam HPi tylko musi się nim zajmować specjalista jak np. Check engine.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum