Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 21:45
patrz post powyżej
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
fog
Mój samochód: CITROEN XM
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: ON
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 32 Skąd: Biłgoraj-Warszawa
Wysłany: 10 Styczeń 2011, 21:44
Patrze i nic nie widzę co rozwiązywało by mój "stwardniały" problem
[ Dodano: 2011-01-10, 21:47 ]
Mam pod ręką kolegę który jest kumaty z elektroniki może jakaś instrukcja zdalna naprawy kompa HA???
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 10 Styczeń 2011, 23:18
zgłoś się do ROBSONA, on na pewno ci pomoże, w zasadzie jest jedynym z nas który naprawia te kompy.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
fog
Mój samochód: CITROEN XM
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: ON
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 32 Skąd: Biłgoraj-Warszawa
Wysłany: 10 Styczeń 2011, 23:31
Ok dzięki za ihfo, jak wywale alarm to uśmiechnę się do Robsona.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 20:48
fog, I jak? Wszystko w porządku z HA?!
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Małek
Mój samochód: XM
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Standart
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: Małopolskie
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 19:10
Witam
Można tu wrzucić link na inne forum?
Przeszukiwałem neta odnośnie układu NV05N i znalazłem opis naprawy ale nie znam niemieckiego a translatory nie wiele pomagają...
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 19:29
Małek, Link do niemieckiego forum także nam się za dużo nie przyda A w czym masz problem?
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Małek
Mój samochód: XM
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Standart
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: Małopolskie
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 19:45
AHA jest tam opis naprawy, albo prędzej wymiany elementów to jet zrozumiałe, ale na samym końcu jest jak dla mnie mało zrozumiały zabieg mianowicie:
Połączone dwóch diod z wyjścia układów do masy. Po co? Jako zabezpieczenie układu czy coś więcej?
Opis naprawy
Zamierzam wymieniać układy w moim kompie.
Małek
Mój samochód: XM
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Standart
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: Małopolskie
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 19:53
robson napisał/a:
A w czym masz problem?
Z twardością, zacznę od tańszych rzeczy mam jeszcze akumulator do wymiany, bo jest najprawdopodobniej za słaby.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 20:06
Małek napisał/a:
Połączone dwóch diod z wyjścia układów do masy. Po co? Jako zabezpieczenie układu czy coś więcej?
Pewnie zapobiegawczo. Choć te diody i tak są w cewkach bo tam indukuje się napięcie wsteczne.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Małek
Mój samochód: XM
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Standart
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: Małopolskie
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 20:12
AHA czyli nie koniecznie pomoże, ale też nie zaszkodzi.
Można jakoś stwierdzić czy w elektrozaworze, w tym całym bloku HA, są przecieki?
I czy to w ogóle jest rozbieralne?
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 20:15
Małek napisał/a:
Można jakoś stwierdzić czy w elektrozaworze, w tym całym bloku HA, są przecieki?
Zerknij do zbiorniczka. Na powroty.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Małek
Mój samochód: XM
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Standart
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: Małopolskie
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 20:18
No ok! No to na dzisiaj kończę, bo teraz nie sprawdzę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum