Mój samochód: Citroen Evasion 1.9 TD
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: Diesel
Wersja:: Van
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: chillabassman
Dołączył: 10 Sie 2011 Posty: 21 Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 19 Wrzesień 2011, 19:47
najpóźniej we czwartek go oddaje do mechaniora. niech on się martwi o to, żeby to jeździło... Jak coś później znowu mi strzeli tne go na żyletki, sprzedaje na części nie wiem co jeszcze... mam już tego dosyć. ledwo co zrobiłem synchronizator miedzy 1 a 2 [1850zł] a teraz znowu coś... nie mówię tu o dzwonie, bo to nie wina samochodu...
_________________ 'Kierowco, patrz w lusterka dwa razy! Golfy są wszędzie!'
Mój samochód: Citroen Evasion 1.9 TD
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: Diesel
Wersja:: Van
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: chillabassman
Dołączył: 10 Sie 2011 Posty: 21 Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 20 Wrzesień 2011, 20:52
jutro po południu zapadnie decyzja co robić. gadałem z szefem dzisiaj, jak zjadą mam podjechać na plac i będziemy wspólnie patrzeć - facet troche sie jednak zna;d 20 lat jeździ [zawodowo]i sam naprawia auta, więc rózne jego patenty stosowane w tirach, osobówkach, busach i innych wozidłach spróbujemy zastosować u mnie. Jeśli się da oczywiście.
_________________ 'Kierowco, patrz w lusterka dwa razy! Golfy są wszędzie!'
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 20 Wrzesień 2011, 22:57
Ponczor, Trochę bardzo dziwne, że masz takie problemy w tak prostym i niezawodnym silniku Może masz problem z immo. Jeżeli tak, to przy pompie jest specjalne ustrojstwo, które trzeba wywalić i autko będzie jeździć Zerknij TU , bo chyba masz taką właśnie pompę wtryskową i silnik.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen Evasion 1.9 TD
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: Diesel
Wersja:: Van
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: chillabassman
Dołączył: 10 Sie 2011 Posty: 21 Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 20 Wrzesień 2011, 23:11
ident w ident silnik i pompa. z tym, ze moj odpala, kręci jest git... nawet jedzie, a potem zdycha! chyba że szlag go trafia odkąd rozpadł mi się pilot?
_________________ 'Kierowco, patrz w lusterka dwa razy! Golfy są wszędzie!'
Mój samochód: Citroen Evasion 1.9 TD
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: Diesel
Wersja:: Van
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: chillabassman
Dołączył: 10 Sie 2011 Posty: 21 Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 21 Wrzesień 2011, 22:18
auto stoi już u znajomego na placu, jutro ma popaść w łapy ich mechanika Z tego co dzisiaj ustaliliśmy to się zapowietrza. Może być przetarty przewód paliwowy i stąd te problemy. To by się zgadzało - ciut za szybko jechałem na drodze płytowej, może przetarłem podwoziem o nią...
_________________ 'Kierowco, patrz w lusterka dwa razy! Golfy są wszędzie!'
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22 Wrzesień 2011, 20:46
Ponczor, Przewodów paliwowych raczej nie przetrzesz w ten sposób, jaki opisujesz. Są one z deko głębiej w podwoziu i musiał by się prędzej zbiornik przetrzeć i całe paliwo wypłynąć prędzej niż przewody. Tak jak pisałem na początku, że to zapowietrzenie i musisz sprawdzić najpierw ten filterek i uszczelnienia w nim. Później wszystkie zaciski i złączki i tak aż do baku
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen Evasion 1.9 TD
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: Diesel
Wersja:: Van
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: chillabassman
Dołączył: 10 Sie 2011 Posty: 21 Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 22 Wrzesień 2011, 21:23
ale to musze wypruwać wnętrze auta żeby do tego się dostać czy kanał wystarczy? na sobotę jestem umówiony z mechanikiem zakładowym i będziemy go robić.
_________________ 'Kierowco, patrz w lusterka dwa razy! Golfy są wszędzie!'
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22 Wrzesień 2011, 21:50
Ponczor, Zacznij od góry, tak jak pisałem. Przewody w okolicach silnika i filtra oraz sam filtr. Zainstaluj przeźroczysty przewód, abyś widział co się naprawdę dzieje. Wystarczy tylko kawałek przewodu a zauważysz czy idą bąble, czy nie.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen Evasion 1.9 TD
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: Diesel
Wersja:: Van
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: chillabassman
Dołączył: 10 Sie 2011 Posty: 21 Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 23 Wrzesień 2011, 13:18
w sumie gdyby to była pompa to w ogóle by nie odpalił, więc... jutro walka z autkiem, dziś moze podejdę na plac zobaczyć czy pan Stasiu mechanik będzie
edit:
Myślicie, że to może być wina tej pompki gumowej?
_________________ 'Kierowco, patrz w lusterka dwa razy! Golfy są wszędzie!'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum