_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Ostatnio zmieniony przez robert 22 Styczeń 2012, 17:11, w całości zmieniany 1 raz
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 22 Styczeń 2012, 16:16
Robert,
Zupełnie inaczej niż na schemacie ? no ale skoro Tobie działa i u innych to musi tak być .
Ciekaw jestem do czego jest moja przelotka ? do d...y chyba nie ,za dużo pinów
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 22 Styczeń 2012, 21:48
robert, No to żeś nabroił ...teraz będziesz musiał wypić to coś nawarzył
( masz cytrynówkę ode mnie) .Dwa dni( w porywach ) szukania po internecie prawidłowego schematu i nic a tu masz jest
Zabrałem się za operacje i efekt przyszedł upragniony
Swoją drogą .... dlaczego ludzie na allegro sprzedający swoje produkty ( konkretnie ten kabelek ) wciskają ludziom ,że wszystko zostało skrupulatnie sprawdzone i żeby lepiej nie dziamolić
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 23 Styczeń 2012, 18:33
henryxm napisał/a:
Teraz muszę trochę to wszystko ogarnąć ....mam błąd z wyprzedzeniem kąta wtrysku .
Może musisz lekko pompą ruszyć. Może jest zbyt duża różnica i pompa nie daje rady ustawić większego wyprzedzenia.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 23 Styczeń 2012, 19:24
Tak wiem ,że muszę to zrobić mechanicznie . Kąt wtrysku jest w górnej granicy pracy silnika ( te 4 stopnie to jest to co koryguje sterownik pompy ).
Pytanie ...dlaczego przestawił się kąt wtrysku ?
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 23 Styczeń 2012, 19:30
henryxm, Może po zmianie paska itp. Dużo nie trzeba. Wystarczy, że się z czasem wydłuży o kilka mm i kąt się może znacznie przestawić. Inny producent paska i kąt także idzie w łeb...
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 23 Styczeń 2012, 20:20
Być może tak jak piszesz tu jest ta przyczyna .
Czytałem ...podobną historie ( też na Lukas Epic ) jak u mnie gość też się zastanawiał i szukał przyczyny .W końcu udało mu się znaleźć...wyrobiony luźny klin na pompie .Po tym Lukasek z silniczkiem pracuje już równo bez kichnięć .
Faktem jest ,że powinienem już zrzucić stary rozrząd i założyć nowy ,ale aura jeszcze nie odpowiednia ( zimny garaż )
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 24 Styczeń 2012, 22:29
Zrobiłem dziś mechaniczną cofkę na pompie na max by opóźnić kąt wtrysku .
Efekt ,równa praca silnika ale w dalszym ciągu błąd w ustawieniach .
Swoją drogą to ....dojście do nakrętki pod pompą jest po prostu cudowne .
Muszę jednak tego mojego cudownego epica wyciągnąć i uszczelnić od A do Z i wymienić rozrząd bo tu leży przyczyna moich westchnień
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 24 Styczeń 2012, 22:54
henryxm, Widzę, że wstawiłeś fotki "przed" i "po". Nie dałeś tylko tej z korekcją pompy "po"? Bo jest tylko jedna.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 14 Luty 2012, 22:40
Kontynuując temat ,w którym dalej mamy zagadkę ***Adapter OBD2 16 PIN 30 PIN*** i brak połączenia z :
- automatycznie nie odczytuje VIN
- airbag
- klimatyzacja
i mam prośbę :
- jak w waszych adapterach są rozmieszczone te piny ?
W informacjach jakie odnalazłem to część pinów jest stałych a piny które nie posiadają ( nie podłączone ) są w zależne od producenta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum