Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 16 Sierpień 2020, 08:10
Wyglada dobrze, tyle, ze chyba nie doczytales do konca mojej porady? Miales to samo zrobic , ale na obrotach , ca 2000 obrotow. Na Twoim miejscu sprawdzilbym cisnienie na przewodzie paliwowym miedzy filtrem, a pompa CR. Jesli nie bedzie trzymac cisnienia okolo 1 Bar przy wlaczonej pompie w baku, obudowa filtra do wyrzucenia. Pompa w zbiorniku powinna dawac okolo 2 do 3 Bar, a za filtrem powinno byc okolo 1.
Mozliwe rowniez zawieszenie zaworu trzeciego cylindra w pompie CR, ktory powinien wlaczac sie przy mocnym przyspieszaniu ( jego awaria tez moze powodowac gasniecie silnika w tym momencie).
Na poczatek usun to dziwne ustrojstwo z weza dolotowego paliwa. Nigdy czegos takiego nie widzialem w silniku diesla.
maveric
Mój samochód: Xantia
Poj. silnika (cm3): 1990
Paliwo: ON
Wersja:: Break
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 29 Lip 2018 Posty: 28 Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Wrzesień 2020, 12:37
Witam,
przeczytałem ale zapomniałem tego zrobić .
Teraz inne rzeczy mam do ogarnięcia, więc na razie nie będę drążył tematu jeśli próba przelewowa nie wygląda najgorzej.
To coś na przewodzie paliwowym to ponoć tłumik pulsacji ciśnienia paliwa.
Z chęcią dobrałbym się do tego zaworka i filtra w pompie, ale nie mogę odkręcić śrub.
Póki co będę jeździł "nie deptając", a w zimie nie gasł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum