Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 594 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 30 Sierpień 2019, 22:45
W XMenie jeszcze nie wymieniałem, ale powinno być standardowo. Musisz wyjąć zewnętrzny przegub z piasty i wtedy półoś po przecięciu wewnętrznej manszety powinna bez problemu wyjść z wewnętrznego przegubu. Krzyżak jest zabezpieczony pierścieniem osadczym. Zdejmujesz go szczypcami do pierścieni i opukujesz delikatnie krzyżak młotkiem, żeby zszedł.
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
diodalodz
Mój samochód: Citroen XM mk1
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: LPG+PB
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 18 razy Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 349 Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Sierpień 2019, 14:43
wewnętrzne przeguby są w XMmie nierozbieralne.
Krzyżak jest zaprasowany na pólosi a następnie zabezpieczony stalowym pierścieniem w kielichu.
Jedyna metoda to zdjąć przegub zewnętrzny i wsadzić nową osłonę od zewnątrz.
Phil
Mój samochód: XM
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: Diesel
Wersja:: XM
Rok prod.:: 1990
Dołączył: 14 Maj 2017 Posty: 9 Skąd: 3m
Wysłany: 1 Wrzesień 2019, 09:24
Dzięki Panowie, faktycznie przegub wewnętrzny jest nierozbieralny
diodalodz
Mój samochód: Citroen XM mk1
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: LPG+PB
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 18 razy Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 349 Skąd: Łódź
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum