wojtas960
Mój samochód: C5 hpi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: BENZYNA
Wersja:: EX
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 10 Lis 2013 Posty: 19 Skąd: POLSKA
Wysłany: 13 Październik 2017, 19:43 Błędy P0121 I P1113
Witam ponownie pojawiają się i znikają i znowu po jakimś czasie to samo. Czy ktoś to przerabial już wcześniej bo postawie auto do mechanika znowu będę rok dochodził co porobiło źle. Czekam na podpowiedzi.
Wygląda to następująco.
Jak mniemam z błędami pojawiły się obiawy gaśnięcia po osiągnięciu temperatury roboczej.
(p1113 wygląda że regulator dawki paliwa kończy się... )
P0121
Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem
ME7.4.4 - Motorised butterfly. Coherence
Subaru - Throttle position sensor circuit range/performance problem (high input)
P1113 Intake air temperature (IAT) sensor circuit open/short
EDC16C3 - Diesel high pressure regulation circuit. Rail pressure below minimum pressure.
P.S: Jak dokładnie opiszesz co się dzieje to na pewno wiele osób doda coś co będzie warte uwagi.
_________________ SKODA 105L POLONEZ FSO 1.6 OPEL CORSA B 1.4 BMW E34 CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
wojtas960
Mój samochód: C5 hpi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: BENZYNA
Wersja:: EX
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 10 Lis 2013 Posty: 19 Skąd: POLSKA
Wysłany: 18 Październik 2017, 22:18
jak rozwiąże problem napiszę stawiam ponownie na regulator pompa nową najlepszą regulator tez z najlepszego miejsca mam pecha.Jak znajdę czas wykrece i wysyłam na kontrolę.
wojtas960
Mój samochód: C5 hpi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: BENZYNA
Wersja:: EX
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 10 Lis 2013 Posty: 19 Skąd: POLSKA
Wysłany: 28 Październik 2017, 15:24
witam podmienilem regulator ciśnienia po sprawdzenie przez
Tomka auto jezdzi i nagle wywala błąd P 0121 o co chodzi z tym wszystkim.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum