Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
hdi xantia nie gasnie
Autor Wiadomość
keram969

Mój samochód: citroen xantia
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: keram969
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 32
Skąd: bogatynia
Wysłany: 12 Listopad 2010, 16:47   

wedlug tego co napisal robson (Spróbuj odkręcić zawór wyłączania sekcji tłoczącej. Może po prostu jakiś paproch podszedł.) to co mam odkrecic 3 mniejsze czy 4 wieksze i na co uwazac zeby nie bylo problemu z montazem

 
 
tomektb
[Usunięty]

Wysłany: 12 Listopad 2010, 17:07   

zanim zaczniesz się dobierać do sekcji tłoczącej, jeszcze raz sprawdź regulator ciśnienia, a szczególnie połączenia elektryczne i czystość montarzu, oraz czy nie zgubiłeś kulki zaworu nr 16.
Jak zabierzesz się za rozkręcanie zaworu sekcji tłoczącej to czystość na pierwszym miejscu i uważaj na
1. nr 8 kulowy zawór wylotowy ze sprężyną
2. nr 9 sprężyna zaworu wlotowego razem z zaworem
3. uszczelnienia kanałów paliwowych

i jeszcze raz powtórzę czystość

prawdę powiedziawszy to przy takiej robocie lepiej było by zabrać pompę CR do domu i robić ją na stole :-)

 
 
keram969

Mój samochód: citroen xantia
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: disel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2000
SKYPE - login: keram969
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 32
Skąd: bogatynia
Wysłany: 12 Listopad 2010, 21:11   

i właśnie o to się rozchodziło czyli nie jest to proste i wymaga szczególnej precyzji
(sekcja tłocząca 17) i nie ruszam tego.

dziś wyjąłem regulator ciśnienia wypłukałem w benzynie białej i przy wyjętym regulatorze włączyłem stacyjkę pompa ruszyła i przez otwór gdzie był regulator poleciała ropa powtórzyłem operacje dwa razy w celu ewentualnego wypłukania nieczystości zamontowałem regulator i odpaliłem. Kontrolka silniczka nie gaśnie, dodaje gazu obroty dochodzą do 3000tys i koniec gaszę 3-4sek gaśnie czyli źle w trakcje jazdy do domu w pewnym momencie widzę ze przekroczyłem 3000obr zatrzymałem gaz do dechy dobrze jest gaszę ok odpalam ok kontrolka zgasła czyli na chwile obecna jest dobrze i oby tak zostało.Ale zmartwiła mnie ta kulka zaworu nr.16 gdzie to jest i czy podczas płukania (włączenie stacyjki) mogla wypaść no ale auto jedzie

 
 
tomektb
[Usunięty]

Wysłany: 12 Listopad 2010, 21:48   

przyjrzałem sie jeszcze raz, nie zgubiłeś, kulka jest wewnątrz regulatora, więc jeżeli go nie rozbierałeś to nie zgubiłeś :)

Po zabawach z pompą, ponieważ ECU wiedziało o błędach, auto pracowało w trybie awaryjnym i komputer sprawdzał czy błędy występują, stwierdził, że nie i zaczął pracować poprawnie (zgasił check engine) jeżeli błędy sie nie powtórzą będzie dobrze. I taką nadzieje należy mieć ;-) .

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA