hose
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 3 Skąd: Września
Wysłany: 5 Maj 2012, 00:50 problem z licznikiem w c5
mam problem z licznikiem w c5.kiedy wkladam kluczyk i przekrecam to nie pala mi sie kontrolki od cisnienia oleju i akumulatora, a takze ABS i nie wiem czy klocki sie powinny palic. poza tym wskazowka od temp cieczy stoi ciagle wtym samym miejscu. PROSZE O POMOC !!!!!!!! Czy to normalne?Co robic?
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 5 Maj 2012, 14:48
A długo masz ten samochód, wcześniej działało normalnie???
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
hose
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 3 Skąd: Września
Wysłany: 5 Maj 2012, 17:18
Mam go miesiąc dopiero i od samego początku nie działało
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 5 Maj 2012, 21:50
Mam wrażenie że poprzedni właściciel coś chciał ukryć, bo to nie jest normalne.
Tak samo jak wskaźnik temperatury....
Poniżej wykaz które kontrolki powinny się zapalać po przekręceniu kluczyka, naturalnie po włączeniu silnika powinny one zgasnąć.
kontrolki.JPG
Plik ściągnięto 1349 raz(y) 29,57 KB
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
hose
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 3 Skąd: Września
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 6 Maj 2012, 01:25
Na początek sprawdzenie zegarów - znalezienie przyczyny dlaczego się nie palą kontrolki, może coś jest odłączone w samych zegarach, może zegary same w sobie są uszkodzone. Kontrolki są zrobione na diodach LED, więc raczej nie mogły się spalić, chyba, że było jakieś zwarcie na zegarach.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 18 Maj 2012, 08:01
hose, Bez demontażu zegarów nic nie dowiemy się. może po prostu nie ma gdzieś masy.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum