Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 18:49
Zurek: taki byl pierwszy plan, zeby to wyjac... ale niech Ch^%& strzeli tego capa, ktory to wymyslil zeby to w taki sposob zamontowac. Tam reki nie idzie wsadzic, a co dopiero klucz.. Od dolu go odkrecilem, syczy bardziej jak jest odkrecone wiec pewnie trzeba bedzie zdjac caly wydech po kawalku..
darzur
Mój samochód: C5 MkI / Xantia I
Poj. silnika (cm3): 2900
Paliwo: noPB / LPG
Wersja:: Berline / Break
Rok prod.:: 3 Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 3 Skąd: Oława p. Wrocławiem
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 19:22
Sm0kus napisał/a:
Zurek: taki byl pierwszy plan, zeby to wyjac... ale niech Ch^%& strzeli tego capa, ktory to wymyslil zeby to w taki sposob zamontowac. Tam reki nie idzie wsadzic, a co dopiero klucz.. Od dolu go odkrecilem, syczy bardziej jak jest odkrecone wiec pewnie trzeba bedzie zdjac caly wydech po kawalku..
Wiem coś o tym - w komorze z V6 też nadmiaru miejsca nie ma. No ale czasami trzeba niestety się poświęcić a wiele wskazuje na ten kat. Podjedź ew. na diagnostykę do gościa który jest w stanie zmierzyć prędkość spalin na wydechu. Powinien mieć profile różnych aut i to ci dość dużo powie.
P.S. Możesz najpierw odkręcić drugi kat bo jego najłatwiej uszkodzić. A jakby pierwszy był posypany to pewnie od razu to zobaczysz. W załączonym pliku nie wygląda to strasznie.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 17 Grudzień 2011, 15:45
No i jest... bez pierwszego kata... 2 kat i wydech przedmuchany, klin na wale wymieniony, kostki od gornej lambdy, czujnikow temp przerobione na krotko i schowane przed temperatura. Auto jezdzi (w zasadzie za...pi.....!! nareszcie czuc 140KM!), 700 zl lzej w kieszeni. Pierwszy kat nie jest wcale konieczniy do poprawnej pracy silnika, jak niektorzy twierdza Po przerobkach temp na strumienicy ok 220* przed i 180* za strumienica luskowa, lambda pokazuje ok 1350mV - wszystko jest w porzadku i zgodnie ze stanem u Grigoriego (a on kata raczej ma!).
Wszystkim ktorzy dopisali cos od siebie dziekuje, a zurkowki gratuluje trafnej diagnozy..
darzur
Mój samochód: C5 MkI / Xantia I
Poj. silnika (cm3): 2900
Paliwo: noPB / LPG
Wersja:: Berline / Break
Rok prod.:: 3 Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 3 Skąd: Oława p. Wrocławiem
Wysłany: 17 Grudzień 2011, 15:57
To finalnie pierwszy czy drugi był rozsypany? Bo z twojej wypowiedzi wprost to nie wynika. Cieszę się że mogłem pomóc.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 17 Grudzień 2011, 16:00
Zamiast 1 kata jest strumienica luskowa, drugi zostal normalnie, tyle ze go zdjelismy, przedmuchalismy jak i caly wydech, bo tez byl przytkany. Pomysl z posypanym 1 katem rozwazalem dopiero po tym, jak powiedziales o stalym obciazeniu (ok 130Nm bylo przy rozwalonym kacie na biegu jalowym, a powinno byc maks 30-40 i teraz dokladnie tyle jest). U Grigoriego na jalowym bylo ok 60Nm, wiec pewnie tez sie juz powoli cos niedobrego dzieje;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum