Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnikowe problemy z C5
Autor Wiadomość
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 18:49   

Zurek: taki byl pierwszy plan, zeby to wyjac... ale niech Ch^%& strzeli tego capa, ktory to wymyslil zeby to w taki sposob zamontowac. Tam reki nie idzie wsadzic, a co dopiero klucz.. Od dolu go odkrecilem, syczy bardziej jak jest odkrecone wiec pewnie trzeba bedzie zdjac caly wydech po kawalku..

 
 
darzur

Mój samochód: C5 MkI / Xantia I
Poj. silnika (cm3): 2900
Paliwo: noPB / LPG
Wersja:: Berline / Break
Rok prod.:: 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Oława p. Wrocławiem
Wysłany: 3 Grudzień 2011, 19:22   

Sm0kus napisał/a:
Zurek: taki byl pierwszy plan, zeby to wyjac... ale niech Ch^%& strzeli tego capa, ktory to wymyslil zeby to w taki sposob zamontowac. Tam reki nie idzie wsadzic, a co dopiero klucz.. Od dolu go odkrecilem, syczy bardziej jak jest odkrecone wiec pewnie trzeba bedzie zdjac caly wydech po kawalku..


Wiem coś o tym - w komorze z V6 też nadmiaru miejsca nie ma. :) No ale czasami trzeba niestety się poświęcić a wiele wskazuje na ten kat. Podjedź ew. na diagnostykę do gościa który jest w stanie zmierzyć prędkość spalin na wydechu. Powinien mieć profile różnych aut i to ci dość dużo powie.

P.S. Możesz najpierw odkręcić drugi kat bo jego najłatwiej uszkodzić. A jakby pierwszy był posypany to pewnie od razu to zobaczysz. W załączonym pliku nie wygląda to strasznie.



Kat.jpg
Plik ściągnięto 189 raz(y) 26,6 KB

_________________
pozdrufka,
Żurek
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 17 Grudzień 2011, 15:45   

No i jest... bez pierwszego kata... 2 kat i wydech przedmuchany, klin na wale wymieniony, kostki od gornej lambdy, czujnikow temp przerobione na krotko i schowane przed temperatura. Auto jezdzi (w zasadzie za...pi.....!! nareszcie czuc 140KM!), 700 zl lzej w kieszeni. Pierwszy kat nie jest wcale konieczniy do poprawnej pracy silnika, jak niektorzy twierdza ;) Po przerobkach temp na strumienicy ok 220* przed i 180* za strumienica luskowa, lambda pokazuje ok 1350mV - wszystko jest w porzadku i zgodnie ze stanem u Grigoriego (a on kata raczej ma!).

Wszystkim ktorzy dopisali cos od siebie dziekuje, a zurkowki gratuluje trafnej diagnozy..

 
 
darzur

Mój samochód: C5 MkI / Xantia I
Poj. silnika (cm3): 2900
Paliwo: noPB / LPG
Wersja:: Berline / Break
Rok prod.:: 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Oława p. Wrocławiem
Wysłany: 17 Grudzień 2011, 15:57   

To finalnie pierwszy czy drugi był rozsypany? Bo z twojej wypowiedzi wprost to nie wynika. Cieszę się że mogłem pomóc. :)

_________________
pozdrufka,
Żurek
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 17 Grudzień 2011, 16:00   

Zamiast 1 kata jest strumienica luskowa, drugi zostal normalnie, tyle ze go zdjelismy, przedmuchalismy jak i caly wydech, bo tez byl przytkany. Pomysl z posypanym 1 katem rozwazalem dopiero po tym, jak powiedziales o stalym obciazeniu (ok 130Nm bylo przy rozwalonym kacie na biegu jalowym, a powinno byc maks 30-40 i teraz dokladnie tyle jest). U Grigoriego na jalowym bylo ok 60Nm, wiec pewnie tez sie juz powoli cos niedobrego dzieje;)

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 18 Grudzień 2011, 13:45   

Sm0kus napisał/a:
U Grigoriego na jalowym bylo ok 60Nm, wiec pewnie tez sie juz powoli cos niedobrego dzieje;)

Nawet mnie nie strasz.

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA