Rafal_93, obecnie zerowe dobijam teraz C5
Przebiegów jednak nie miałem potężnych... takie ganianie w koło komina i dalsze wyskoki na wakacje. Wychodziło coś koło 20 tysi na roczek. Dodam jednak, że drogi w moim rejonie nie są rewelacyjne i zawiecha dostaje w d...e.
_________________ Pozdrawiam Jacek
AdamoosL
Mój samochód: citroen xantia break II
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: benzyna
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 34 Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 30 Sierpień 2016, 10:21
Czy ktoś z Was zakładał tylne tuleje (przednich wahaczy) firmy SIEDEM? Są sporo tańsze od MOG czy SWAG... Czy nie warto?
Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 32 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 1096 Skąd: Brodnica
Wysłany: 30 Sierpień 2016, 14:23
AdamoosL, dla testu włożyłem kiedyś najtańsze sztuki z allegro. Wyszło chyba 35 PLN za komplet na jedną stronę. Po około 5 tys km przednie tuleje z obu stron były tak wyrwane że przy demontażu wahacza wypadły. Tylne były jeszcze ok, ale skoro miałem już kupiony komplet TRW to zmieniłem wszystkie. Więc decyzja należy do Ciebie. Jeśli robisz takie rzeczy sam to zaryzykuj, bo nie zapłacisz mechanikowi za robotę dwa razy jeśli okaże się że wytrzymają miesiąc.
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 32 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 1096 Skąd: Brodnica
Wysłany: 30 Sierpień 2016, 16:55
Jacoll, a co po zmianie tulei może się przestawić? To nie drążki kierownicze żeby zbieżność ustawiać.
Osobiście ani razu nie byłem na zbieżności po wymianie tulei na wahaczach w X. Tam wszystko przychodzi na sztywno.
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
Rafal_93, po każdej wymianie jechałem sprawdzić i za każdym razem trza było korygować.
Sprawdź otwory mocowania konika... bardzo wątpię co by się udało ustawić identyko jak było.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4282 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 8 Październik 2023, 16:12
chmurak, Czytaki? ,podobny w xsarze i raczej tuleja z tym płaskownikiem to było na wbicie i lepiej wyciągać cały i podobnie nałożyć względem wahacza bo ciężko będzie okręcić na osi do karoserii auta z racji oddającej gumy.Tak że po wyjęciu wahacza zobacz jak tuleja leży płaskownikiem do wahacza;)U siebie do demontażu nawet nacinałem blachę tej tulei,bo nabić już było łatwiej;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum