Mój samochód: Citroen C5 2.0 16v FL 2004
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna +gaz
Wersja:: 5-door
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2014 Posty: 184 Skąd: Głogów młp.
Wysłany: 19 Maj 2021, 23:41 Błąd F019, światła i hydro
Witam. Sytuacja wygląda następująco. Podczas jazdy zaczęła mibgac kontrolka od świateł mijania wywaliło błąd automatic headlamp adjustment fault. Autko zrobiło ok 50 km do czasu aż żona wróciła do domu. Zacząłem sprawdzać pojazd i :
-Nie reaguje na zmianę wysokosci
-nie słychać wogole pompy lds
-auto nie opadło stoi z z tyłkiem trochę za wysoko
- nie jest twarde właściwie da się jeździć
-bezpiecznik 40 jak i reszta tych dużych pod bsm całe
Lexia:
-po wejściu w projectors usterka trwała dialog z komunikatorem zawieszenia brak komunikacji
-po wejściu w bsi brak komunikacji z kalkulatorem zawieszenia błąd F019
-test xenonow przez lexia Góra /dol/na boki działają przy wymuszonym poleceniu za pomocą lexi
Panowie pomocy. Skłaniam się na uszkodzony korektor wysokości bo słyszałem że jak któryś padnie to pompa nie ruszy ale dlaczego nie jestem w stanie się połączyć z zawieszeniem przez lexie (sprawdziłbym wtedy działanie). Czy przez uszkodzony korektor przod(rozumiem że ten jeden odpowiada za światła i wysokość) mogło odciąć pompę i możliwość diagnostyki w lexi? Dajcie jakieś pomysły bo mi się skończyły a auto pilnie potrzebne
waldek40
Mój samochód: citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: benzyna/lpg
Wersja:: MK2 LIFTBACK
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Mar 2020 Posty: 157 Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Maj 2021, 04:41
moja lexia też nie chce się połączyć z zawieszeniem, sprawdź cięgna korektora wysokości z przodu a zwłaszcza z tyłu czy się nie zardzewiały bądź zatarły na główkach
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 20 Maj 2021, 10:03
Witam. Sprawdzcie obaj stan wtyczek na pompie hydro, gdyz tam jest sterownik zawieszenia. Zasniedziale, lub upalone kontakty moga byc przyczyna problemow. Rowniez uszkodzenie sterownika w obudowie pompy. Calkiem mozliwe, ze konieczna wymiana pompy na inna , uzywana , jako najtansza opcja.
Mój samochód: Citroen C5 2.0 16v FL 2004
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna +gaz
Wersja:: 5-door
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2014 Posty: 184 Skąd: Głogów młp.
Wysłany: 20 Maj 2021, 17:57
Wtyczka ta duża od sterownika przy pompie w bardzo dobrym stanie, czysta itp. Ta od zasilania też wygląda dobrze choć sprawdzę ja jeszcze dokładniej. Jutro założę nowe korektory mam nadzieję że pomoże. Dodam że nie było wcześniej żadnych "ostrzeżeń" nigdy nie spaliło bezpiecznika itp. Tak nagle sterownik by padł? Mam nadzieję że nie. P. S. Czy ewentualnie da się przełożyć sam sterownik? Dodam że od wczoraj jak stał tak stoi pompa nic nie przepuszcza jest szczelnie wszedzie
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2348 Skąd: Kalisz
Wysłany: 20 Maj 2021, 21:36
Sprawdź wiązkę w okolicy zbiorniczka płynu chłodzącego, częsta awaria w rocznikach 2001-2004, później poprawili trochę jej ułożenie, kable się przecierały o błotnik i śruby na nim
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
Witam, czy udało Ci się kolego rozwiązać problem ? Sam teraz bujam się z tym samym problemem ale niestety jak do tej pory nie znalazłem żadnego dobrego rozwiązania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum