Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 12 Styczeń 2010, 15:14
przyczyny
@tomasz555
tak jak napisałeś -sworzeń kulisty,końcówka drążka jak i również zbieżność kół.
Ja dodam że jeszcze pozostaje zużyta tuleja gumowa w wahaczu.Nie napisałeś czy obie opony są równo zdarte od wewnątrz?
tomasz555
Mój samochód: była xantia 1.9td jest c5 x7 1,6hdi
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: hatbak
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 8 Skąd: Dżwirzyno
Wysłany: 12 Styczeń 2010, 16:03
Opony sa zdarte po obu stronach raczej rowno a moze to jast wina poduszki silownika dodam ze jest pordzewiala i ta oslona plastikowa lata na silowniku luzno
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 12 Styczeń 2010, 17:12
tomasz555 napisał/a:
Opony sa zdarte po obu stronach raczej rowno a moze to jast wina poduszki silownika dodam ze jest pordzewiala i ta oslona plastikowa lata na silowniku luzno
To aż takiego wpływu nie ma, tym bardziej, że równo masz zużyte opony po obu stronach. Ale co innego - jeżeli jest mocno skorodowana jak piszesz to uważaj bo siłownik ci górą może wyjść!
Sprawdź końcówki drążków kierowniczych a jak masz je ok to jedź na sprawdzenie zbieżności. Groszowa sprawa...
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
tomasz555
Mój samochód: była xantia 1.9td jest c5 x7 1,6hdi
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: hatbak
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 8 Skąd: Dżwirzyno
Wysłany: 12 Styczeń 2010, 18:51
Mialem podobny problem w bx wymienilem sworznie ,kupilem nowe oponki i juz problem sie nie powtorzyl a zdaje sie ze razem ze sworzniami wymienilem koncowki drazkow kierowniczych wiec w xantii moze bedzie tan sam problem?
Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 378 Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 12 Styczeń 2010, 21:45
Robson ma rację, jeżeli żre opony od zewnątrz to bardzo prawdopodobne, że poduszki siłowników się kończą. Szybciutko robić, bo będzie kuku. U prezesa w galerii można obejrzeć skutki takiego kuku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum