Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 5 Styczeń 2010, 16:48
Wiem, że te pompy EPIC Lucasa czasami nawalają i może kiepskie paliwo z niewielką ilością wody po prostu ją dobiło. Może po prostu rozszczelniła się pompa przez te mrozy i trzeba będzie ją uszczelnić aby nie ciągnęła powietrza. Jeżeli cały pozostały układ zasilający w paliwo jest szczelny to innej przyczyny nie widzę.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen c-crosser
Poj. silnika (cm3): 2,2
Paliwo: diesel
Wersja:: exlusive
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 149 Skąd: wrocław
Wysłany: 7 Styczeń 2010, 16:19
Witam podobne objawy ma klubowicz Zygula1 co prawda w 2,5td lecz sterowanie pompy jest prawie takie same,to że nic nie grzebałeś przy pompie nic nie znaczy u tamtego klubowicza jest do czyszczenia nastawnik (w górnej częśći pompy).Przyczyna tkwi w paliwie to że tankujesz na stacji nie do końca oznacza iż paliwo jest dobre i czyste.
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 7 Styczeń 2010, 19:12
Hm...Bogdanie dużo masz jeszcze tego paliwa w zbiorniku? jeśli tak to zastosuj sposób Robsona z naftą,potem zatankuj świeże dobre paliwo.Jeśli brak efektu to pozostaje sprawdzić wtryski na przyrządzie a potem ciśnienie sprężania w cylindrach.Spróbuj zastosować również chwilowo przezroczysty przewód przed pompą wtryskową i na powrocie,czy masz zasysanie powietrza .Będziesz wtedy wiedział ze problem jest jednak właśnie z pompą.
Bogdan1217
Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: turbodiesel
Wersja:: limuzyna bez HA
Rok prod.:: 1997
SKYPE - login: bogdan2823
Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 115 Skąd: lubin
Wysłany: 7 Styczeń 2010, 22:56
Pisałem że próbowałem z innym paliwem . Tak mam przezroczysty przewód i bąbli powietrza nie widać . Jeszcze sprawdzę poradę Robsona tj czy z pompy nie sączy się paliwo , ale dopiero jak sie ociepli .
[ Dodano: 2010-01-08, 19:08 ]
Czy może być wyciek z pompy skoro po 10 dniach postoju odpaliłem bez problemów (bez pompowania ) ,wiadomo dymi nadal . Gdyby z pompy ciekło paliwo to bym tak łatwo nie odpalił .
[ Dodano: 2010-01-09, 21:09 ]
Co dziwne dziś jak się nagrzał palił równo ,ale katalizator już zniszczony bo czuć smród spalin .
[ Dodano: 2010-01-09, 21:09 ]
Co dziwne dziś jak się nagrzał palił równo ,ale katalizator już zniszczony bo czuć smród spalin .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum