Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
dymi i jakby na 3 gary palił
Autor Wiadomość
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 5 Styczeń 2010, 16:48   

Wiem, że te pompy EPIC Lucasa czasami nawalają i może kiepskie paliwo z niewielką ilością wody po prostu ją dobiło. Może po prostu rozszczelniła się pompa przez te mrozy i trzeba będzie ją uszczelnić aby nie ciągnęła powietrza. Jeżeli cały pozostały układ zasilający w paliwo jest szczelny to innej przyczyny nie widzę.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
baksowaty
Mechanik
baksowaty



Mój samochód: citroen c-crosser
Poj. silnika (cm3): 2,2
Paliwo: diesel
Wersja:: exlusive
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 149
Skąd: wrocław
Wysłany: 7 Styczeń 2010, 16:19   

Witam podobne objawy ma klubowicz Zygula1 co prawda w 2,5td lecz sterowanie pompy jest prawie takie same,to że nic nie grzebałeś przy pompie nic nie znaczy u tamtego klubowicza jest do czyszczenia nastawnik (w górnej częśći pompy).Przyczyna tkwi w paliwie to że tankujesz na stacji nie do końca oznacza iż paliwo jest dobre i czyste.

_________________
baksowaty
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 7 Styczeń 2010, 19:12   

Hm...Bogdanie dużo masz jeszcze tego paliwa w zbiorniku? jeśli tak to zastosuj sposób Robsona z naftą,potem zatankuj świeże dobre paliwo.Jeśli brak efektu to pozostaje sprawdzić wtryski na przyrządzie a potem ciśnienie sprężania w cylindrach.Spróbuj zastosować również chwilowo przezroczysty przewód przed pompą wtryskową i na powrocie,czy masz zasysanie powietrza .Będziesz wtedy wiedział ze problem jest jednak właśnie z pompą.

 
 
Bogdan1217

Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: turbodiesel
Wersja:: limuzyna bez HA
Rok prod.:: 1997
SKYPE - login: bogdan2823
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: lubin
Wysłany: 7 Styczeń 2010, 22:56   

Pisałem że próbowałem z innym paliwem . Tak mam przezroczysty przewód i bąbli powietrza nie widać . Jeszcze sprawdzę poradę Robsona tj czy z pompy nie sączy się paliwo , ale dopiero jak sie ociepli .

[ Dodano: 2010-01-08, 19:08 ]
Czy może być wyciek z pompy skoro po 10 dniach postoju odpaliłem bez problemów (bez pompowania ) ,wiadomo dymi nadal . Gdyby z pompy ciekło paliwo to bym tak łatwo nie odpalił .

[ Dodano: 2010-01-09, 21:09 ]
Co dziwne dziś jak się nagrzał palił równo ,ale katalizator już zniszczony bo czuć smród spalin .

[ Dodano: 2010-01-09, 21:09 ]
Co dziwne dziś jak się nagrzał palił równo ,ale katalizator już zniszczony bo czuć smród spalin .

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA