Witam serdecznie forumowiczów z tej strony Arek z Bytomia ✋
Posiadam Saxo 16 16v przygotowane do rajdów a mianowicie .
Skrzynia krótka 30% szpera , ostre walki rozrządu , wydech ocynk przelot , zmieniona mapa , wbudowana klatka bezpieczeństwa , 4 punktowe pasy , fotele kubełki , wyspawana buda , i wiele innych,
Aktualnie jestem na etapie rozbierania cytrynki do zera a mianowicie skrzynia do remontu , znikła 2 silnik komplet kapitalny remont dół i góra od nowa , zawieszenie sprężyny amortyzatory na nowo i tu pytanie co zastosować , czy dwa komplety czyli wyższe na szuter , śnieg, i drugie niskie asfalt tor ? Jeżeli tak bądź nie to proszę o podpowiem jak to najlepiej rozegrać , jeżeli zaś chodzi o silnik i skrzynie silnik 2 lata temu był robiony , to znaczy góra ostre walki i remont głowicy , po tych zabiegach wypluł 140 km. Lecz po dwóch sezonach odezwał się dół słychać panewki wiec postanowiłem zrobić wszystko na nowo .
Miło mi będzie jeżeli ktoś może podpowiedzieć co i jak poprawić by było git .
Napewno będę informował na bierząco o postępach w pracach nad cytrynka zamieszczając filmy i zdjęcia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum