Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 20 Listopad 2009, 16:46
Pompa podaje LHM do konżektora, który to ogranicz jej ciśnienie do ok 175atm, przelewając resztę na przelew ?Inną sprawą jest jeszcze ciśnienie w układzie reszty samochodu...
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 20 Listopad 2009, 21:46
Myślę, że te węże są lepsze jak rurki bo prędzej pęknie rurka jak wąż. Wystarczy, że ktoś coś grzebie przy hydraulice i coś na ruszy to prędzej czy później pęknie. Węże są nawet na ciśnienie 300atm i więcej. Zresztą w MKII zastosowano takie cienkie węże idące od pompy.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Tylko jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia czemu ta oryginalna rurka jest tak pokręcona i idzie po bloku silnika,czy nie chodzi tu o to czasami żeby była ciepła i podgrzewała LHM,obecnie tez mam wąż i jest dość długi i idzie po chłodnicy,a gość który zajmuje się dorabianiem węży pyta czemu taki długi i che mi zrobić krótszy i wtedy on raczej nie będzie się podgrzewał,a chce za ten wężyk 100 zeta i nie wiem czy czasami nie będzie to kasa wyrzucona w błoto.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 21 Listopad 2009, 19:06
Wszystko jest tak powykręcane aby ładniej i estetyczniej to wyglądało. Przecież jak by tak wszystkie rurki szły na skróty to jak by to wyglądało? Wyobrażasz to sobie? Istna pajęczyna by to była! No ale jeden główny przewód od pompy to można spokojnie puścić na skróty.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: xemik
Paliwo: benz
Wersja:: fajna :))
Rok prod.:: 1990
Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 9 Grudzień 2009, 20:48
Nie jestem hudraulikiem z wykształcenia ale z tego co wiem to te "powykręcania i sprężyny " zrobione z rurek są po to żeby zamortyzować w nich ciśnienie ( złagodzić w momencie skoków ciśnienia, np podczas rozruchu układu )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum